söndag 11 november 2012

Kloklippning

har det varit på schemat. Försöker ta det varje vecka för att ha återkommande rutin på det hela. Sixten Jr är inga problem, meeeen lilla Larsson..... Han ylar, skriker och sprattlar som om vi håller på ta dö på honom. Har klippt för nära pulpan vid ett tillfälle, och efter det är de alldeles kört.:( Så nu får Hasse hålla i Larsson så han står på baktassarna och jag klipper. men jag behöver bara närma mig med tången, så skriker han, innan jag ens börjat!
Så jag visar lite bilder på praktexemplaret....:)

En hårdmacka att knapra på under tiden.....


*


*
Välkommen Susanne som förste följare.....:)

*
Önskar Er en skön söndagskväll, kram Kate

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag också hittat hit. Kul att läsa!

    /Anna på Hundsalongen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen Anna! vad roligt att kikade in till oss!! Varmt välkommen tillbaka:) Kram Kate

      Radera